.

четвртак, 16. јун 2011.

Kako se zene karaju sa zivotinjama


Bilo je puno tuge, naravno, i kad sam otišao u obit Objavljeno na web stranici mrtvačnicu, došlo je lijepa slika joj, onaj koji sam naviknut imati kopiju i koja je snimljena 1986. To je bio njezin omiljeni i njezin lijepo lice smiješi iz okvira govorio mnogo o njoj duh i njezin nepokolebljivi joie de vivre. Kad sam joj znala, ona je bila izvođač, kao što sam bio. Radili smo zajedno na male komercijalne kazalište i postali ljubavnici jedna pijana noć nakon show. Ona je bila ostati u glumaca četvrtine u kazalištu, samo dolje u dvorani iz moje sobe. U mjesecima koji su uslijedili, mi oduševljeno i gladno istražuju jedni druge tijela i rekao jedni druge   zene se  karaju sa zivotinjama  stvari o našim bivšim partnerima da ja nikada ne očekuje da nikome reći, a što je izjavila da je shvaćen će uvijek biti tajne.

Pročitala sam počast da svi drugi su objavljeni na mrtvačnici u mjestu i svi su bili slatki i iskren, ali oni samo istražuju jedne strane za nju. Gdje je ona sada, mislim da bi želio s druge strane rekla ... jer ona nikada nije bio stidi svoje seksualnosti i istražiti pohlepno, čak halapljivo, i, za vrijeme, otišao sam s njom.

To je prve noći, dobio sam pio i imao crni-out vrijeme. To je drugi put da se dogodilo i to je ono što na kraju uzrokuje mi da se zaustavi za piće. Ja "probudio" pronaći moj penis u potpunosti ugrađen u njoj pička, kako nas gol, u pas-stilu poziciju na njezin krevet. Svjetla su se ali je udaljena streetlight filtriranje kroz otvoreni prozor, a njezine prekrasne magarac je bio crpne energično kao što sam održao njezinog struka i probio joj rupa.Prva stvar koju sam primijetio je kako je čvrsto i toplo njezinu vaginu je. Sjećam se stenjući od užitka. Sam joj htjela od prvi put sam ju vidjela i masturbirao u više navrata, zamišljajući usta na moj penis ili očima joj pička guta moj uspravan penis. Sada, ja joj nalaz jebote, bio sam odmah i divlje uzbuđeni. Ja se ne sjeća bilo predigre, a ja joj rekla da, dok smo i dalje zajebavati. Pitao sam što sam učinio. Ona se nasmijao i rekao  Kako se zene karaju  da sam počeo prikazivati ​​linije s njom i odjednom bacio skriptu stranu i reče: "Ja ne mogu stajati više!" Ona je rekla da me je poljubila brzo i ogoljen. Ona, ispostavilo se, bio je maštao o meni, previše. Pitao sam ako ona je isisan moj kurac i rekla je da je prva stvar je ona učinila. Rekao sam ja ne sjeća, a ona dosegla preko i okrenuo se na svjetiljku.Ona se okrenuo, još uvijek na ruke i koljena, te je moj kurac u usta. Ona je isisan čvrsto i okrenuo lice i do mene, gleda u moje oči kao što je jeo penis. Ona je skliznula iz njezinih usta i nasmiješio se na mene, to jacking kao što je govorio. "Ja sam dobar guzica", nasmijala, "Ja želim da ga se sjetiti." A onda je pala gotovo sve u lice dok sam gledao.

Mi smo jebeno cijelu noć, da po prvi put, sami rade u svaki položaj možemo sjetiti. Ona je položio s glavom s ruba kreveta i mene isisan, pauziranje povremeno mi reći kako je dobar moj kurac osjetio u njene usne i pička i mene poziva da zajebavati joj usta. Ona masira moje  magarac  naskocio i kara zenu orasima, a ona mi je isisan i nas izvukao oba ispred njezine make-up ogledalo tako da smo mogli vidjeti gdje je moj penis skliznuo u njeno tijelo. Sjedila je i nasmijala i skliznula gore i dolje mi meso, pauziranje na vrhu kako bi vidjeli joj pička sa samo glavu moj kurac unutar njega. Radila je magarca u sitnim krugovima, masirati glavu s njom vagine prije uspravljen natrag dolje na progutati cijelu osovinu. Ona je govorila o tome što smo radili lako i slobodno, mi govori da se drže moj jezik joj pička ili prst joj šupak bez self-svijesti. Za mene, koji je uvijek uživao prljavi razgovor, to je bio najbolji seks ikad.

Nakon te noći, imali smo seks svake večeri tijekom vožnji show. Ona će doći u moju sobu i ja sisanje off prije nego što smo izvodi svake noći, a ja bih jesti joj maca u povratku. Ona je voljela da me vidiš masturbirati i da će gledati mene Shoot a zatim pohlepno lizanje cum off moj kurac, ruke i trbuh. Jednog poslijepodneva nakon što je show otvorila smo položili na moj krevet i zajebano za četiri sata ravno,  konj kara zenu video zaustavljanje kad sam imao potrebu da sperma ili kada smo umorni, ali sam ostao potpuno uspravno cijelo vrijeme, i na kraju pucao off u usta kada da je vrijeme za večeru. Ona nikada nije umorna od toga, nikada se činilo da se bolovima ili dosadno, a pumpa joj savršeno magarca željno svaki put sam duboko u njezinu rupu. Te noći, ona je ogoljen samo visokim potpeticama, pognut nad krevetom. Sam je ušao iza prstiju i magarca dok ne dođe, žestoko i srušio na krevet i spavao.

Kada sam otišao na drugu kazalištu, ona je otišla kući, što je tek dvadesetak kilometara od novo mjesto. U ovom kazalištu, imao sam cijeli gornjem katu škole spavaonica za sebe, kao što je tvrtka radila tijekom ljeta. Ona će doći s noći torbu i park stražnja vrata. Ja bih joj u susret na stražnja vrata, a mi bi uspon tri letovi na moj kat. Na putu prema gore, ja bih hodati iza nje i doći joj suknju. Ona nikada nije nosila gaćice kad smo bili zajedno, a ja bih skliznuti moj prst joj pička dok je hodala. Na svakom slijetanje, mi bi prestali i poljubiti. Ona će doći niz moje hlače i masaža moj penis dok sam protrljala klitoris i skliznula prstima i izvan nje. Povremeno, kasnije noću, ja bih kleknu na stepenicama i jesti ju razrez odozdo. Kad god smo u moju sobu, ja bih zaključati vrata, a ona ogoljen. Mi nikada ni razgovarali o tome. Ona bi samo hodati u, pad torbu na krevetu, maknete joj haljina, i dobiti na ruke i koljena na krevetu, čekajući da se upisuje. Moj penis je uvijek bio spreman za nju, gledajući magarca i igranje na korake, a ja bih kleknuti iza nje i umetnite moj kurac, pauziranje trljati glavu na njezin klitoris i uz nju pun pare, mekana cuntlips.Uvijek je ovaj mali zadovoljan uzdah kad sam probio joj rupa. Ona bi mršavih i gurnuti joj pička kao još mogla, a zatim početi rock naprijed i natrag, koristeći moj penis dok je jecala tiho.

Bilo je mnogo puta kada bismo zajebavati na vrhunac, a zatim plan za izlazak jesti.Gotovo svaki put, ona će i dalje biti uzbuđuje jebeni i uzdiše kao što je dobio u autu."Želim da zajebavati!" ona bi šapat hitno, a ja bih pobrinite se nismo gledali su se, a ribolov moj kurac van i podizanje suknjom, otkrivajući joj. Ona bi se nagnuti da ju je ostavio i podići joj desnu nogu kao što sam uzeo moj penis u moje ruke, a  zivotinje jebu zene radila je gore njezinu vaginu. Tijekom tih "Okrugli dvojke", ona će biti još više uzbuđen nego prvi jebati."Sviđa li ti se jebeni moja pička?" ona bi šapat. "Možete li osjetiti kako tvrdi moj penis je?"Ja bih pitati. "Da!" ona panted, "To je koliko mi se sviđa vruće mali pička!" Ja bih odgovor.

Proveli smo cijeli vikend u njezin stan u drugom gradu, goli i imaju seksualne odnose stalno, a govori o našim životima. Rekla mi je njezina fantazija je da ima penis u ustima i jedan u njoj maca u isto vrijeme. Ona je zapravo pokušao pronaći Gvido da bi se utroje, dok smo bili u klubu, jedne noći. U konačnici, ona je odustala, jer ona jednostavno nije bila privukla na bilo koju od njih. Kada smo kući, ja priznao da je jedan od mojih maštanja je imati ženu na sve četiri i zajebavati joj usta i maca naizmjenično. "Pa", nasmijala: "Neka je to probati!" Ona će zgrabite moje bokove i držite moj kurac u usta, ako ona nije bila spremna da se zaustavi sisanče i ove sesije je trajao više od sat vremena. Ona je tamo ležao nakon toga se nasmiješio i rekao: "Pa, to je kao da dva cocks, nakon što su svi!"

Mi smo jebeno i zategnuto divlje raznim mjestima: nacionalne šume, u kući svoje majke, automobili, na vlak, backstage na tri kazališta, na terenu koledž nogomet, na moj uredski stol, i lift, samo na ime nekoliko . Ona mi je jednom rekao da je seks ono što je uživala u većini. "To je besplatan", rekla je slegnuo ramenima: "To čini da se osjećam dobro, osjećam blizu druge osobe, a nitko ne strada."

Nekoliko mjeseci nakon što smo se upoznali, ona je dobila koncert s putovanja proizvodnju igru ​​smo oboje voljeli. Sam bio uključen u pokretanje kazališne i odlučio stick s njim. Znao  zena se kara sa dogom sam da ona vjerojatno krenuti dalje i to je ono što se dogodilo. Izgubili smo dodir, a zatim izgubio trag. Otkrio sam imala preminuo kad sam mislio ju je prije nekoliko dana i googled njezino ime.

Nadam se da čitate ovaj je uopće uzbudljivo za vas. Ako je tako, to je danak joj, joj divlje energije, dobrog srca, i nesputano, bestidan seksualni nagon. To je bio pravi i zivotinje jebu zene  istinski strani nju i mislio sam da treba biti napisan dolje, negdje, tako da će priča biti ispričana.

Zbogom, dragi djevojka. Kao što sam pretvoriti u starca, uspomene od vas bi me topla i sretna, još uvijek, svaki put kad ih zovem na pamet.

Нема коментара:

Постави коментар